Skip to content
Projekt bez tytułu (8)

Grupa Laboratorium Przyszłości z Progresownią 

 Zapraszamy do dzielenia się więdzą!

STEAM to nie tylko drukarka 3D. W metodologii STEAM chodzi o to, by dziecko przestało być bezczynnym odbiorcą – stało się odkrywcą, konstruktorem, inżynierem. Nazwa STEAM to skrót od angielskich słów: Science (nauka), Technology (technologia), Engineering (inżynieria), Arts (sztuka) i Maths (matematyka).STEAM to coś więcej niż nauczanie interdyscyplinarne. Dzięki tej metodzie młodzi ludzie to w przyszłości ci, którzy nie boją się eksperymentować, myślą krytycznie i współpracują, by rozwiązać problem. Jak to zrobić w praktyce na swoich lekcjach?

Pierwszych 500 osób będzie miało możliwość udziału ONLINE przez Platformę Clickmeeting!

Kopia konferencja bez logo 1080x1080 (5)

Harmonogram Konferencji ONLINE

kolejność filmów na playliście według harmonogramu

13.30

Otwarcie konferencji: Justyna Orłowska – Pełnomocnik Ministra Edukacji i Nauki do spraw transformacji cyfrowej, Dariusz Martynowicz – Dyrektor Centrum Edukacji i Rozwoju PROGRESOWNIA

13.45

Justyna Orłowska: Laboratoria Przyszłości czyli instrumenty rozwoju kompetencji przyszłości w ramach systemu edukacji.

14.00

 Gość specjalny: prof. Marlena Plebańska: STEAM jako metoda pracy w Laboratoriach Przyszłości

14.30

Iwona Pietrzak-Płachta: Biblioteka jako serce projektów steamowych. A jak Art

15.00

Skriware: Druk 3D jako element edukacji w duchu STEAM.

15.30

Przemysław Staroń: Budowanie odporności psychicznej uczniów w świecie STEAM

16.00

Bogusława Mikołajczyk: STEAM na przedmiotach zawodowych

16.30

Konrad Wierzchowski: Dell 360, All 4 Youth i Skills For Innovation – programy wsparcia w Polsce i Europie

17.00

Kawówka

17.30

Agnieszka Spigarska-Linde: E jak Enginiering, czyli jak wykorzystać w steamowych lekcjach różnych przedmiotów szkolną warsztatownię?

18.00

Barbara Dubiecka-Kruk: Matematyczna moc Minecrafta czyli STEAM do kwadratu w sześciennym świecie

18.30

Bartosz Chyś: Multimedia w szkole – jak wykorzystać STEAM w projektach montażowo-nagraniowych?

19.00

Beata Chojnowska-Gąsiorek: Robotyka i Sztuczna Inteligencja z robotami Photon jako element edukacji steamowej.

19.30

Dorota Kujawa-Weinke: STEAMotywacja. O wspieraniu motywacji do uczenia poprzez lekcje z wykorzystaniem STEAM

20.00

Dariusz Martynowicz, Łukasz Szeliga – Projekty steamowe w edukacji polonistycznej i u uczniów z doświadczeniem migracji.

20.30

Podsumowanie konferencji, losowanie nagród.

Masz pytanie? Skontaktujemy się z Tobą

biuro@progresownia.com.pl
+48 601 219 920

Partner technologiczny

MENU

PLACÓWKA

PROFIL

SOCIAL MEDIA

0
Twój koszyk jest pusty!

Przejdź do strony sklepu

Sklep