nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta Canve do pracy projektowej
-przygotuje pomoce do zajęć w Genially
-wykorzysta różnorodne aktywności dla uczniów w Nearpodzie
Zagadnienia
1. Canvastyczne zajecia-praca projektowa i lekcje odwrócone z
Canvą - podstawowe funkcje Canvy
2. Genially od zera do mistrza- gry, animacje, skrypty - nawigacja
po aplikacji, pierwsze prace w Genially
3. Nearpod jako narzędzie do aktywizacji uczniów i nauki
odpowiedzialności za własny proces uczenia się
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta akty prawne do konstruowania dokumentacji pomocy
psychologiczno-pedagogicznej
-wdroży na zajęciach specjalistycznych narzędzia TIK
-wykorzysta metody i formy pracy, zwracające uwagę na dobrostan uczniów w
dobie pandemii
Zagadnienia
1. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w placówce-aspekty
prawno-praktyczne
2. Dokumentacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej-przygotowanie,
ewaluacja działań
3. Kreatywna organizacja zajęć specjalistycznych dla uczniów z
wykorzystaniem narzędzi TIK
4. Potrzeby uczniów w czasie pandemii i sposoby odpowiadania na nie
5. Metodyka, narzędzia, ocenianie - wskazówki do pracy z uczniami w
dobie pandemii.
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta w realizacji zadań z programu profilaktyczno-wychowawczego
metodę Design Thinking
-wdroży do realizacji zadań profilaktyczno-wychowawczych narzędzia TIK
-dokona ewaluacji programu w oparciu na narzędzia cyfrowe i analogowe
Zagadnienia
1. Opracowywanie programu profilaktyczno-wychowawczego oraz
realizacja zadań w oparciu o metodę Design Thinking- praktyczne
wskazówki, narzędzia
2. Kalendarz świąt nietypowych jako forma realizacji zadań programu
profilaktyczno-wychowawczego
3. Ewaluacja programu profilaktyczno-wychowawczego-narzędzia,
pomysły
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta lekcje i zasoby muzealne online
-stworzy własne wirtualne wycieczki z wykorzystaniem narzędzi TIK
-przygotuje questy dla uczniów
Zagadnienia
1. Wychowanie patriotyczne – lekcje muzealne on-line
2. Zasoby muzealne on-line oraz tworzenie własnych wycieczek
wirtualnych
3. Wykorzystanie programów i aplikacji do tworzenia własnych
wycieczek edukacyjnych – np. Canva, Genially, Nearpod
4. Wycieczki wirtualne w edukacji regionalnej – przykłady, questy dla
uczniów
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta w pracy z uczniami otwarte zasoby edukacyjne
-stworzy zadania i karty pracy dla uczniów- offlinowe oraz interaktywne
-wykorzysta na zajeciach ścieżki ekologiczne
-przygotuje eksperymemty dla uczniów
Zagadnienia
1. Otwarte zasoby edukacyjne w edukacji ekologicznej
2. Tworzenie nieszablonowych zadań i kart pracy w oparciu o darmowe
strony i aplikacje
3. Metoda eksperymentu w edukacji ekologicznej-metodyka, pomysły,
narzędzia
4. Wirtualne wycieczki i spacery ekologiczne
5. Tworzenie interaktywnych ścieżek ekologicznych w Canvie i Genially
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-przygotuje zadania dla uczniów do gier terenowych
-wykorzysta elementy grywalizacji i gamifikacji w grach terenowych
-wykorzysta grę terenową do integracji klasy lub realizacji podstawy
programowej
Zagadnienia
1. Gry terenowe - jak i po co? Metodyka, inspiracje, pomysły.
2. Gry z wykorzystaniem narzedzi TIK- np. Actionbound, Canva,
Genially, Nearpod
3. Aktywności offline w grach terenowych
4. Aplikacje tabletowe w grach terenowych
Nauczyciele, wychowawcy, specjaliści zatrudnieni w publicznych
oraz niepublicznych placówkach oświatowych, świadomi opiekunowie stażu i dyrektorzy
Cel
Uczestnik po warsztatach:
-pozna akty prawne dotyczące awansu zawodowego
-dowie się, jak napisać plan awansu zawodowego i uniknąć najczęstszych błędów
-zapozna się z dokumentacją awansową
-pozna obowiązki dyrektora i opiekuna stażu
-otrzyma praktyczne wskazówki dotyczące dokonywania modyfikacji w planie rozwoju zawodowego
-pozna wymagania oraz praktyczne wskazówki na przykładowe działania na poszczególne stopnie awansu zawodowego.
Zagadnienia
Ścieżka awansu zawodowego-wprowadzenie
Podstawy prawne awansu zawodowego.
Jak napisać dobry plan rozwoju zawodowego w oparciu o wymagania z rozporządzenia? Studium przypadku.
Najczęściej popełniane błędy w planach rozwoju zawodowego i ich konsekwencje. Omówienie na przykładach z Internetu.
Dokumentowanie przebiegu stażu – fakty i mity.
Rola dyrektora i opiekuna stażu.
Zmiany w planie rozwoju zawodowego.
Koniec stażu, czyli o tym co stażysta powinien zrobić w końcu maja
Moduły tematyczne
Awans na stopień nauczyciela kontraktowego, czyli przełożenie wymagań na konkretne działania.
Mianowanie w praktyce – plan rozwoju zawodowego oparty o wymagania z rozporządzenia oraz potrzeby placówki i talenty nauczyciela w oparciu o studium przypadku.
Staż na nauczyciela dyplomowanego – przemyślany plan rozwoju zawodowego, a nauczycielskie pasje.
Organizacja
Nagranie ze szkolenia i materiały szkoleniowe- gotowe szablony dla nauczycieli ubiegających się o kolejny stopień awansu zawodowego
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-otrzyma pomysły na organizację zebrań i spotkań z rodzicami
-będzie znał model analizy transakcyjnej oraz innych metod komunikacji
-wykorzysta pomysły na motywacje rodziców do działania
Zagadnienia
1. Organizacja zebrań i spotkań z rodzicami-bank pomysłów
2. Rodzic-nauczyciel-style komunikacji- teoria i praktyka
3. Rodzic trudny- wyzwania, sposoby komunikacji
4. Mechanizmy motywacyjne w komunikacji z rodzicami
5. Problemy wychowawcze w klasie- formy współpracy z rodzicami
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta akty prawa oświatowego i szkolnego w praktyce
-będzie mógł współtworzyć program profilaktyczno-wychowawczy w oparciu o
innowacje, eksperymenty pedagogiczne
-przygotuje teczkę wychowawcy oraz porftolio klasy
-opracuje niezbędne dokumenty dla uczniów z opiniami i orzeczeniami
-przygotuje plan rozwoju zawodowego, sprawozdanie z realizacji planu oraz
prezentacje dorobku
Zagadnienia
1. Aspekty prawne zawodu nauczyciela- dokumentacja szkolna, akty
nadrzędne- interpretacja i wykorzystanie w praktyce
2. Program profilaktyczno-wychowawczy- od diagnozy potrzeb do
gotowego dokumentu
3. Teczka wychowawcy- analogowe i cyfrowe pomysły na gromadzenie
dokumentacji uczniowskiej
4. Portfolio klasy- cyfrowe rozwiązania dla każdego wychowawcy
5. Interpretacja opinii oraz orzeczeń z poradni PPP
6. Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce
oświatowej- praktyczne wskazówki, dokumentacja- szablony
7. Awans zawodowy krok po kroku- przepisy, dokumentacja, prezentacja
dorobku
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
- znał sposoby dbania o dobrostan
- rozpozna symptomy wypalenia zawodowego
- zidentyfikuje własne potrzeby i predyspozycje
Zagadnienia
1. Stres i wypalenie zawodowe w zawodzie nauczyciela,
terapeuty- refleksje, aspekty teoretyczne i praktyczne
2. Jak zadbać o swój dobrostan- wskazówki, praca
warsztatowa
3. Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz stresu
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta praktyczne wskazówki dotyczące kultury błędu w pracy
wychowawczej
-zorganizuje debatę oksfordzka odnoszącą się do kultury błędu
Zagadnienia
1. Rozwiązywanie problemów- aspekty teoretyczne i praktyczne
2. Rozwijanie kreatywności uczniów w oparciu o kulturę błędu
3. Kultura błędu w debacie oksfordzkiej
4. Błąd w edukacji jako wartość - pomysły, inspiracje, narzędzia
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta aspekty prawne do konstruowania wymagań dla uczniów
-sprawdzi wiedzę uczniów w oparciu o quizy, gry, elementy gamifikacji
-wykorzysta elementy oceniania kształtującego na zajęciach
Zagadnienia
1. Ocenianie- aspekty prawne i praktyczne
2. Kartkówka, sprawdzian inaczej- nowatorskie sposoby sprawdzania
wiedzy i umiejętności
3. Ocenianie przez docenianie, czyli elementy oceniania
kształtującego w praktyce- pomysły, narzędzia
4. Co i jak oceniać? Pomysły na motywującą formę i funkcję oceny
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-będzie znał założenia myślenia krytycznego
-wdroży na swoich zajęciach narzędzia, metody oraz formy oparte na myśleniu
krytycznym
-dokona oceny pracy uczniowskiej oraz ewaluacji zajęć w oparciu o elementy
myślenia krytycznego
Zagadnienia
1. Myślenie krytyczne na każdym etapie edukacji- założenia, metodyka
2. Wykorzystanie narzędzi cyfrowych i analogowych w myśleniu
krytycznym - bank pomysłów
3. Ewaluacja pracy i ocenianie postępów uczniów w oparciu o myślenie
krytyczne - mentoring uczniowski
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-będzie wiedział, na czym polega myślenie wizualne
-wprowadzi na swoje zajęcia mapy myśli
-wspólnie z uczniami przygotuje lapbook
-otrzyma pomysły i inspiracje na wykorzystanie sketchnotek na zajeciach
Zagadnienia
1. Myślenie wizualne w praktyce-pierwsze kroki
2. Tworzenie map myśli-praktyka, metodyka, narzędzia analogowe
i cyfrowe
3. Lapbooki jako forma pracy z uczniami
4. Sketchnotki na różnych przedmiotach szkolnych - bank pomysłów
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta w pracy projektowej z uczniami narzędzia Google, Microsoft
-sprawnie wdroży MS Teams, Google Classroom, Meet w edukacji stacjonarnej,
zdalnej, hybrydowej
-wykorzysta Nearpoda oraz Flipgrida do rozwijania kompetencji kluczowych
uczniów
Zagadnienia
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w modelu stacjonarnym,
zdalnym i hybrydowym z wykorzystaniem narzędzi Google
1. Chmura Google-praca projektowa z dokumentami, nieszablonowe
prezentacje, tablica Jamboard, tworzenie kolekcji obrazów z Google
Zdjęcia
2. Classroom, Google Meet,Hangouts krok po kroku
3. Dodatki Google-element zaskoczenia na lekcji-Flippity, nagrywanie,
Pear Deck
4. Nearpod jako narzędzie projektowe w połączeniu z narzędziami
Google
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w modelu stacjonarnym,
zdalnym i hybrydowym z wykorzystaniem narzędzi Microsoft
1. Chmura Microsoft- wspólne prezentacje, dokumenty, arkusze
kalkulacyjne, notes OneNote, Sway, tablice online
2. MS Teams krok po kroku
3. Edukacja hybrydowa-pomysły, narzędzia
4. Flipgrid jako narzędzie do pracy projektowej z uczniami
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-będzie wiedział, jak wykorzystać generatory do przygotowania zadań offline dla
uczniów
-wykorzysta z uczniami Scratcha, Baltie, Genially, Canve, Minecraft Education i
inne strony webowe do nauki programowania, przygotowywania animacji,
projektów przedmiotowych i interdyscyplinarnych
-wykorzysta druk 3D do przygotowania pomocy na różne okazje
Zagadnienia
Kodowanie w edukacji wczesnoszkolnej-programowanie w praktyce
1. Generatory przydatne w pracy offline
2. Projekty programistyczne w Scratch, Run Marco, Baltie
3. Aplikacje i strony webowe do nauki programowania najmłodszych
Kodowanie w klasach 4-8 SP-programowanie w praktyce
1. Myślenie algorytmiczne i komputacyjne na różnych przedmiotach-
propozycje aktywności offline, generatory zadań
2. Praca projektowa w Scratch, Baltie, Minecraft na różnych
przedmiotach szkolnych
3. Wykorzystanie robotów edukacyjnych na zajęciach
4. Kodowanie w szkolnych Escape roomach
Kodowanie w szkole ponadpodstawowej-programowanie w praktyce
1. Projekty w języku Python na różnych przedmiotach szkolnych
2. Minecraft w edukacji
3. Kodowanie z Genially, Canvą-projkety uczniowskie
Druk 3D w praktyce szkolnej
1. Granty i środki na sprzęt- wskazówki i porady
2. Podstawy modelowania 3D- pomysły, narzędzia
3. Drukowanie 3D w praktyce-ustawienia drukarek
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta Canve do pracy projektowej
-przygotuje pomoce do zajęć w Genially
-wykorzysta różnorodne aktywności dla uczniów w Nearpodzie
Zagadnienia
1. Canvastyczne zajecia-praca projektowa i lekcje odwrócone z
Canvą - podstawowe funkcje Canvy
2. Genially od zera do mistrza- gry, animacje, skrypty - nawigacja
po aplikacji, pierwsze prace w Genially
3. Nearpod jako narzędzie do aktywizacji uczniów i nauki
odpowiedzialności za własny proces uczenia się
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
- będzie znał zagrożenia oraz szanse wynikające z korzystania z Internetu
- przygotuje lekcje wychowawcze dotyczące cyberprzemocy i rozsądnego
korzystania z mediów społecznościowych
Zagadnienia
1. Dzieci i młodzież w świecie cyfrowym- zagrożenia i szanse
2. Cyberprzemoc w Sieci- rozpoznawanie, praktyczne wskazówki,
działania profilaktyczne
3. Uczeń a media społecznościowe- wskazówki,
4. Pomysły na lekcje wychowawcze
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta w codziennej pracy narzedzia rozwijające zdolności poznawcze
-zdiagnozuje potrzeby i kierunki pracy z uczniem zdolnym
-wprowadzi na zajęciach model lekcji odwróconych
-wdroży metody i narzędzia rozwijające potencjał zdolnych uczniów
Zagadnienia
1. Innowacja pedagogiczna w pracy z uczniem zdolnym- aspekty
prawno-praktyczne
2. Diagnoza potrzeb uczniów w oparciu o standaryzowane narzędzia
3. Program pracy z uczniem zdolnym- przydatne narzędzia, wskazówki,
pomysły
4. Uczeń liderem-wykorzystanie metody Webquestów w pracy z uczniami
zdolnymi
5. Lekcja odwrócona- założenia, pomysły na pracę z uczniem zdolnym
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-właściwie zdiagnozuje predyspozycje i potrzeby uczniów
-wykorzysta w procesie motywowania uczniów narzędzia TIK
Zagadnienia
1. Motywacja w teorii i praktyce
2. Analiza transakcyjna oraz wykorzystanie gier psychologicznych do
lepszego poznania uczniów
3. Wybrane techniki motywacyjne - rola informacji zwrotnej
4. Metody projektowe w pracy z uczniami
5. Motywacja do zajęć z wykorzystaniem narzędzi TIK
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wdroży elementy aktywnego uczenia się na swoich zajęciach
-wykorzysta na swoich lekcjach elementy grywalizacji oraz gamifikacji
-wprowadzi w swoich klasach elementy oceniania kształtującego
- wykorzysta w codziennej pracy elementy coachingu
- przygotuje dla uczniów motywujące stacje zadaniowe
Zagadnienia
1. Aktywne uczenie się-praca projektowa z wykorzystaniem narzedzi TIK-
np. Canva, Nearpod, Genially, generatory zadań
2. Elementy coachingu w pracy z uczniami
3. Stacje zadaniowa jako forma aktywizowania uczniów
4. Ocenianie kształtujące w praktyce- analogowe i cyfrowe formy
innowacyjnego oceniania postępów uczniów
5. Elementy gamifikacji i grywalizacji na zajęciach- narzędzia, pomysły
na realizację w klasie
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta akty prawne do konstruowania dokumentacji pomocy
psychologiczno-pedagogicznej
-wdroży na zajęciach specjalistycznych narzędzia TIK
-wykorzysta metody i formy pracy, zwracające uwagę na dobrostan uczniów w
dobie pandemii
Zagadnienia
1. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w placówce-aspekty
prawno-praktyczne
2. Dokumentacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej-przygotowanie,
ewaluacja działań
3. Kreatywna organizacja zajęć specjalistycznych dla uczniów z
wykorzystaniem narzędzi TIK
4. Potrzeby uczniów w czasie pandemii i sposoby odpowiadania na nie
5. Metodyka, narzędzia, ocenianie - wskazówki do pracy z uczniami w
dobie pandemii.
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta aspekty prawne pracy z uczniami o SPE w codziennym kontakcie z
rodzicami
-wykorzysta narzędzia cyfrowe (strony, aplikacje, generatory kart pracy)
i analogowe(elementy neurodydaktyki) prezentowane na szkoleniu do
przygotowywania pomocy
-dokona ewaluacji pracy z uczniami o SPE
Zagadnienia
1. Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole ogólnodostepnej,
integracyjnej, specjalnej- aspekty prawno-praktyczne
2. Kreatywne i twórcze metody pracy na zajęciach
dydaktyczno-wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych
oraz rewalidacyjnych z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych
i analogowych - bank pomysłów, warsztat praktyczny
3. Generatory zadań i kart pracy na zajęcia specjalistyczne
4. Ewaluacja pracy z uczniem o SPE
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-będzie w stanie rozpoznać symptomy depresji wśród dzieci i młodzieży
-zdobędzie wiedzę na temat Treningu Umiejetności Społecznych oraz metod
radzenia sobie ze stresem
-pozna metody i formy pracy przydatne w pracy profilaktycznej
-dowie się, gdzie szukać pomocy i jak skutecznie pomagać młodym ludziom
zmagającym się z depresją
Zagadnienia
1. Depresja-symptomy, znaki ostrzegawcze
2. Profilaktyka na lekcjach wychowawczych
3. Wsparcie psychologiczne i pedagogiczne dla uczniów z depresją
w szkole- praktyczne wskazówki
4. Wykorzystanie w codziennej pracy Treningu Umiejętności Społecznych
oraz metod radzenia sobie ze stresem
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta w realizacji zadań z programu profilaktyczno-wychowawczego
metodę Design Thinking
-wdroży do realizacji zadań profilaktyczno-wychowawczych narzędzia TIK
-dokona ewaluacji programu w oparciu na narzędzia cyfrowe i analogowe
Zagadnienia
1. Opracowywanie programu profilaktyczno-wychowawczego oraz
realizacja zadań w oparciu o metodę Design Thinking- praktyczne
wskazówki, narzędzia
2. Kalendarz świąt nietypowych jako forma realizacji zadań programu
profilaktyczno-wychowawczego
3. Ewaluacja programu profilaktyczno-wychowawczego-narzędzia,
pomysły
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta lekcje i zasoby muzealne online
-stworzy własne wirtualne wycieczki z wykorzystaniem narzędzi TIK
-przygotuje questy dla uczniów
Zagadnienia
1. Wychowanie patriotyczne – lekcje muzealne on-line
2. Zasoby muzealne on-line oraz tworzenie własnych wycieczek
wirtualnych
3. Wykorzystanie programów i aplikacji do tworzenia własnych
wycieczek edukacyjnych – np. Canva, Genially, Nearpod
4. Wycieczki wirtualne w edukacji regionalnej – przykłady, questy dla
uczniów
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-wykorzysta w pracy z uczniami otwarte zasoby edukacyjne
-stworzy zadania i karty pracy dla uczniów- offlinowe oraz interaktywne
-wykorzysta na zajeciach ścieżki ekologiczne
-przygotuje eksperymemty dla uczniów
Zagadnienia
1. Otwarte zasoby edukacyjne w edukacji ekologicznej
2. Tworzenie nieszablonowych zadań i kart pracy w oparciu o darmowe
strony i aplikacje
3. Metoda eksperymentu w edukacji ekologicznej-metodyka, pomysły,
narzędzia
4. Wirtualne wycieczki i spacery ekologiczne
5. Tworzenie interaktywnych ścieżek ekologicznych w Canvie i Genially
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-przygotuje zadania dla uczniów do gier terenowych
-wykorzysta elementy grywalizacji i gamifikacji w grach terenowych
-wykorzysta grę terenową do integracji klasy lub realizacji podstawy
programowej
Zagadnienia
1. Gry terenowe - jak i po co? Metodyka, inspiracje, pomysły.
2. Gry z wykorzystaniem narzedzi TIK- np. Actionbound, Canva,
Genially, Nearpod
3. Aktywności offline w grach terenowych
4. Aplikacje tabletowe w grach terenowych
nauczyciele wszystkich przedmiotów i etapów edukacyjnych, wychowawcy,
pedagodzy, terapeuci
Cel
Uczestnik po zajęciach:
-przygotuje zadania do Escape roomów
-wdroży na swoich zajęciach metodę Webquestów
-wykorzysta generatory on-line do tworzenia zadań dla uczniów
Zagadnienia
1. Escape roomy w edukacji-metodyka, narzedzia - np. Canva, Thinglink,
Genially, formularze Google
2. Webquesty - metodyka, narzędzia- np. Google Sites, Wakalet, Sway,
Nearpod
3. Generatory zadań do Escape roomów
4. Aplikacje do przygotowywania zadań w szkolnych Escape roomach
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej wszystkich funkcji.
Strona wykorzystuje również pliki cookies oraz inne podobne technologie podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies są przetwarzane również przez dostawców narzędzi zewnętrznych.Czy akceptujesz inne niż niezbędne pliki cookies oraz inne podobne technologie działające na zasadach opisanych w polityce prywatności?
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Narzędzie Google Analytics służy do analizowania ruchu i Twojego zachowania na stronie. Jeżeli wyłączysz Google Analytics, pozbawisz nas możliwości prowadzenia skutecznych działań analitycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.