Szkolenia Rad Pedagogicznych: Klucz do Sukcesu Szkoły Anita Plumińska-Mieloch

Anita Plumińska-Mieloch Trenerka

Dyrektorka szkoły z ogromnym doświadczeniem, która przez wiele lat kierowała różnymi placówkami edukacyjnymi. Obecnie stoi na czele zespołu szkół, w którego skład wchodzi zarówno szkoła podstawowa, jak i liceum ogólnokształcące. 

a.pluminska-mieloch@progresownia.com.pl
a.pluminska-mieloch

Więcej o Anicie Plumińskiej-Mieloch

Anita Plumińska-Mieloch jest dyrektorem szkoły z wieloletnim doświadczeniem. Kierowała gimnazjum, a obecnie prowadzi zespół szkół, w skład którego wchodzi szkoła podstawowa i liceum ogólnokształcące. Kierowana przez nią placówka otrzymała tytuł Wielkopolskiej Szkoły Roku.

 

konf-star
konf-plan

Jest profesorem oświaty, otrzymała nagrody Ministra Edukacji Narodowej, kuratora oświaty, wiele nagród organu prowadzącego, a także tytuł Dyrektora z Pasją. Była finalistką Wielkopolskiego Nauczyciela Roku, a także otrzymała wyróżnienie w Nauczycielu Roku 2018. Jest autorką i współautorką podręczników do historii, materiałów dydaktycznych, wielu innowacji pedagogicznych, a także artykułów poświęconych zarządzaniu szkołą. Stąd prowadzi szkolenia związane z rozsądnym i zgodnym z przepisami dokumentowaniem pracy szkoły, obowiązkom i prawom nauczyciela, ocenianiem, organizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W związku z zainteresowaniami dzieli się wiedzą na temat mało znanych metod aktywizujących, szczególnie „odkrzesławiających” nauczania przyjaznego mózgowi ucznia i nauczyciela w czasie cyfrowej rewolucji.

Uważa, że marzenia się nie spełniają, a się je spełnia. Stąd planuje swój rozwój kierując się pasjami i zainteresowaniami, tak, aby życie dyrektorsko-beleferskie było i wyzwaniem i przygodą. Jej pasją jest rekonstrukcja historyczna, pisanie scenariuszy i produkcja filmów oraz widowisk historycznych. Wykorzystuje zdobyte w ten sposób doświadczenia do prowadzenia zajęć związanych z budową wizerunku szkoły, dyrektora, wprowadzania innowacji pedagogicznych, metod opartych o wykorzystanie sztucznej inteligencji, czy sprzęt z Laboratoriów Przyszłości.

ksiazka
drukarka

Prowadząc szkolenia bazuje przede wszystkim na studiach przypadku, własnych, często nietypowych rozwiązaniach. Jako dyrektor szczególnie ceni minimalną, ale wynikającą z przepisów dokumentację szkolną, która dzięki wnioskom, pozwala na budowę rekomendacji i wprowadzenie zmiany w szkole. Takie też rozwiązania wprowadziła we własnej placówce. Posiada bogate i różnorodne doświadczenia, które wynikają z udziału w roli prelegentki w konferencjach ogólnopolskich (np.OSKKO), szkoleń rad pedagogicznych, pracy mentora i coacha z dyrektorami szkół.