Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Ratunku, mam ocenić! Jak i kiedy oceniać, by wspierać ucznia? Nagranie ze szkolenia
59,00 zł
Poprzednia najniższa cena: 59,00 zł.
Nagranie ze szkolenia
Ocenianie jest niełatwym i obarczonym dużą odpowiedzialnością etapem procesu edukacyjnego. Często powoduje napięcia na linii uczeń- nauczyciel lub rodzice- nauczyciel. Nasze szkolenie pokaże, że ocenianiem można wspierać ucznia i jego rodziców, a uczniowie w klasie mogą czekać na momenty, w których są oceniani.
Cele szkolenia
uczestnik:
– pozna przepisy prawa oświatowego w myśl, których powinien dokonywać oceny wiadomości i umiejętności ucznia,
– przeanalizuje wytyczne do napisania Przedmiotowego Systemu Oceniania,
– pozna różne znane j mniej znane techniki oceniania wspierające proces uczenia,
– nauczy się stawiać cele w uczeniu, na podstawie których dokona oceny osiągnięć ucznia,
– pozna mechanizmy psychologiczne utrudniające dokonywanie obiektywnej oceny,
– nauczy się skutecznej komunikacji z rodzicem i uczniem podczas rozmów na temat oceniania.
Opis